Partyflock

Line-up Hellbound versus Destroyed

Line-up Hellbound versus Destroyed

gepubliceerd door , op
45 DJís, live-acts en MCís van de meest donkere en duistere kant van de hardcore-scene maken op 7 juni 2008 de roemruchte Hemkade in Zaandam onveilig. Kijk en huiver, want met gepaste trots maken Multigroove en Systems of Dance de overweldigende line-up bekend van het hardste en meest besproken feest van dit moment; Hellbound versus Destroyed.

Hellbound area
LIVE: Evil Activities Nederland
Enzyme X Nederland
Partyraiser Nederland
Tieum Frankrijk
LIVE: nRa feat The Rapist Nederland
Bass-D Nederland
Smurf Verenigd Koninkrijk
The The Vinyl Junk Nederland
Noize Suppressor ItaliŽ
The Wishmaster ItaliŽ
LIVE: Moshpit Frankrijk
Buzz Fuzz Nederland
Gizmo Nederland
Dano Nederland
Champ-e-on Nederland
System 3 ItaliŽ
MC Double-T Nederland

The ultimate battles of dj smurf
Angernoizer Nederland
Rheeza Nederland
The Sickest Squad ItaliŽ
The Vizitor Nederland
Uep Verenigd Koninkrijk
Noisekick Nederland
LIVE: Passenger of Shit AustraliŽ
LIVE: The The Destroyer ItaliŽ
LIVE: Komprex ItaliŽ
Smurf Verenigd Koninkrijk

Industrial darkness
Broken Rules Verenigde Staten
DaY-mŠr Nederland
LIVE: Kali DTS Nederland
The Massacre Zwitserland
Lunatic & Miss Hysteria Nederland
Viruz Nederland
Smurf Verenigd Koninkrijk

Destroyed area
Little Terror Man Nederland
LIVE: Bonehead Nederland
Next Generation Nederland
Noizefucker Nederland
Terrormasta Duitsland
LIVE: Qualkommando Duitsland
Vageman Nederland
Hellseeker Nederland
RDZ Nederland
LIVE: KreislaufstŲrung Duitsland
LIVE: Pengo Duitsland
MC F.U.C.K. Nederland

Tickets
Presale tickets zijn te verkrijgen bij alle Ticketbox outlets, Primera shops, Free Records shops en via www.paylogic.nl voor 25 Euro ex fee. De vroege vogels die al een kaartje voor Destroyed in de Lexion te Westzaan hadden gekocht, kunnen met dit kaartje op 7 juni natuurlijk gewoon het sinistere domein van Hellbound versus Destroyed betreden.


~ Hard as hell ~

59 opmerkingen

:respect: KK gruwelijke flyer en line-up :respect:

Helaas geen Borchland :(
laatste aanpassing
Ze zijn moshpit vergeten:O
Zie hem nergens staan namelijk
Uitspraak van Illness op maandag 21 april 2008 om 09:35:
Ze zijn moshpit vergeten
Zie hem nergens staan namelijk

Moshpit staat in de Hellbound Area :)
ziet er leuk uit die line up! (Y)
ziet er leuk uit die line up!
Haha Moshpit in de hoofdzaal, wat zal die leegstromen... :lol:
Moshpit is frans en niet US 8)

Uitspraak van Digeon op maandag 21 april 2008 om 11:17:
Haha Moshpit in de hoofdzaal, wat zal die leegstromen

:roflol:
Dikke line-up! :yes:
UTCA_Rikkie
Werkzaam bij X-Beats
Artiest Otalgicum
destroyer en sickest squad dikke shit! kan alleen niet helaas...≠
toch nog een beste line up :) denk wel ff langs
Uitspraak van Screamcore op maandag 21 april 2008 om 14:17:
ben benieuwd er naar

zeker ja eindelijk weer is iets om naar uit te kijken ;)
Uitspraak van The Vizitor op maandag 21 april 2008 om 15:56:
des te meer plek hebben de echte liefhebbers om eens flink los te gaan

en zo is t vin k ni erg:D:D
ma line up s goed gebleven dus dnk dak wel vd partij ben ja:D:D :bounce: :cheers:
Uitspraak van The Vizitor op maandag 21 april 2008 om 15:56:
des te meer plek hebben de echte liefhebbers om eens flink los te gaan

en voor de dj's in de andere zalen es een keer een flink volle zaal om voor te draaie 8)
zeker goeie line up :D
Erg jammer van de lokatie.≠

Het is toch niet meer wat het is geweest.≠

Denk aan masters of hardcore in het begin.≠

Niet aanwezig.≠
Uitspraak van `~Jester~` op maandag 21 april 2008 om 09:51:
Uitspraak van Illness op maandag 21 april 2008 om 09:35:
Ze zijn moshpit vergeten
Zie hem nergens staan namelijk

Moshpit staat in de Hellbound Area

MOSHPIT die had beter in de destoyed area moeten staan konden nog een x lekker moshen of moshpit :jaja:

POGOOOOOOOOOO
Passenger of Shit

dat is pas kk herrie!

wel aanwezig
laatste aanpassing
Uitspraak van The Vizitor op maandag 21 april 2008 om 15:56:
des te meer plek hebben de echte liefhebbers om eens flink los te gaan :devil:

Flinke bak gitaren met een overheerlijke kick :o:devil:
Borchland rust in vrede...

Uitspraak van Rave_Steef op maandag 21 april 2008 om 09:09:
Helaas geen Borchland

Idd erg jammers
laatste aanpassing
Helaas geen Borchland idd, maar de line-up liegt er niet om:-O
Word kiezen , Hellraiser of Hellbound...
Uitspraak van :bounce: Early-Streever :bounce: op maandag 21 april 2008 om 18:27:
de eerste line up ws dikker niet aanwezig

eerste line up is er nog steeds
er is alleen een hellbound zaal bij gekomen volgens mij 8)
laatste aanpassing
Wow... deze line-up staat als een huis! :o

Nou ja, eerder een dikke bunker :bounce:
leuke line up...≠ spijtig van de locatie...≠
Uitspraak van `~Jester~` op maandag 21 april 2008 om 09:51:
Moshpit staat in de Hellbound Area

Das volgens mij wel verschrikkelijk gladde tegelvloer!:O:9
Vet dat wij een kans krijgen om te draaien op dit feest :D

Multigroove & Systems of Dance :respect:
hmmm, kwas bang dat ik n hele goede line-up zou moeten missen
valt gelukkig wel beetje mee

multigroove zorgt altijd wel voor een andere en frissere line-up (erg netjes) alleen nu vallen ze met veel namen ook wel in herhaling (onderhand hele hellboud area ook op GZ en lijkt ook op vorige multi in hemkade)
laatste aanpassing
Uitspraak van The Vizitor op maandag 21 april 2008 om 15:56:
des te meer plek hebben de echte liefhebbers om eens flink los te gaan

Ja inderdaad!

Maar dan zijn er nog van die sukkeltjes die gaan zeuren en janken dat iedereen moet gaan hakken..:gaap:

Rot dan op naar hellraiser
laatste aanpassing
KANKER kan r niet bijzijn gvd :(:(
Uitspraak van Dorrick :bier: op dinsdag 22 april 2008 om 14:30:
Uitspraak van The Vizitor op maandag 21 april 2008 om 15:56:
des te meer plek hebben de echte liefhebbers om eens flink los te gaan

Ja inderdaad!

Maar dan zijn er nog van die sukkeltjes die gaan zeuren en janken dat iedereen moet gaan hakken..≠

Rot dan op naar hellraise

wazi
Uitspraak van Dorrick :bier: op dinsdag 22 april 2008 om 14:30:
Maar dan zijn er nog van die sukkeltjes die gaan zeuren en janken dat iedereen moet gaan hakken..≠
Rot dan op naar hellraiser

Waarom praat je zo stoer kneusje?
Uitspraak van Dorrick :bier: op dinsdag 22 april 2008 om 14:30:
Maar dan zijn er nog van die sukkeltjes die gaan zeuren en janken dat iedereen moet gaan hakken..≠

Rot dan op naar hellraiser

wat is dit nou weer voor kansloze opmerking:/
de opmerking van een kansloos meelopend zwabbertje :lol: