Ik heb een vraagje voor de mensen die op de helpdesk werken. Het zit zo:
Ik werk fulltime als systeem-, netwerkbeheerder. Daarnaast draai ik helpdeskdiensten tijdens openingstijden van filialen van ons bedrijf. In het kort komt het neer op een ongeveer 28 uur per maand:
Donderdag van 17.00 tot 22.00u
Vrijdag van 17.00 tot 22.00u
Zaterdag van 8.00 tot 18.00u
Zondag van 11.00 tot 19.00u
Dit, voor het gemak, 1 x per maand omdat we met 4 personen zijn.
Heeft iemand toevallig een soortgelijk iets, en wat zijn de vergoedingen daarvoor ? Zowel geld, als vrije uren, etc.
Ik ben zelf namelijk druk bezig met een nieuwe regeling, en wil me niet af laten schepen met een knaak en een rol drop (wat momenteel wel het geval is, m.b.t. de helpdesk).
Alvast bedankt !
Ik werk fulltime als systeem-, netwerkbeheerder. Daarnaast draai ik helpdeskdiensten tijdens openingstijden van filialen van ons bedrijf. In het kort komt het neer op een ongeveer 28 uur per maand:
Donderdag van 17.00 tot 22.00u
Vrijdag van 17.00 tot 22.00u
Zaterdag van 8.00 tot 18.00u
Zondag van 11.00 tot 19.00u
Dit, voor het gemak, 1 x per maand omdat we met 4 personen zijn.
Heeft iemand toevallig een soortgelijk iets, en wat zijn de vergoedingen daarvoor ? Zowel geld, als vrije uren, etc.
Ik ben zelf namelijk druk bezig met een nieuwe regeling, en wil me niet af laten schepen met een knaak en een rol drop (wat momenteel wel het geval is, m.b.t. de helpdesk).
Alvast bedankt !