Ik kreeg dit vanochtend in mijn email:
Enige tijd geleden werd U allen opgeroepen mee te doen aan een algehele consumenten staking op 1 juli 2002 jl. Nederlanders hebben daar massaal geen gehoor aan gegeven. "Het werkt toch niet" "Laat iemand anders het maar doen" Dit waren slechts twee van de vele argumenten. Maar: iedereen klaagt nog steeds over de belachelijk hoge prijzen ten gevolge van de EURO!!!! In Griekenland dacht de bevolking er beduidend anders over en iedereen heeft vol enthousiasme meegedaan. Het gevolg? Het was een SUCCES en de prijzen zijn verlaagd. Dit is op 4 September bekend gemaakt. Ik stel voor om een nieuwe poging te wagen en de HORECA, DETAILHANDEL, KLEDINGZAKEN etc te laten weten dat zij ons 9 maanden lang hebben kunnen uitbuiten en dat nu afgelopen moet zijn. Daarom is DINSDAG 1 OKTOBER 2002 uitgeroepen tot een CONSUMENTEN STAKINGSDAG Ik hoop dat we allen genoeg lef hebben om hieraan gehoor te geven. Schrijf 1 oktober in Uw agenda; het kan alleen maar voordeel brengen aan Uw portemonnee. Een bezorgde consument. ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT
Enige tijd geleden werd U allen opgeroepen mee te doen aan een algehele consumenten staking op 1 juli 2002 jl. Nederlanders hebben daar massaal geen gehoor aan gegeven. "Het werkt toch niet" "Laat iemand anders het maar doen" Dit waren slechts twee van de vele argumenten. Maar: iedereen klaagt nog steeds over de belachelijk hoge prijzen ten gevolge van de EURO!!!! In Griekenland dacht de bevolking er beduidend anders over en iedereen heeft vol enthousiasme meegedaan. Het gevolg? Het was een SUCCES en de prijzen zijn verlaagd. Dit is op 4 September bekend gemaakt. Ik stel voor om een nieuwe poging te wagen en de HORECA, DETAILHANDEL, KLEDINGZAKEN etc te laten weten dat zij ons 9 maanden lang hebben kunnen uitbuiten en dat nu afgelopen moet zijn. Daarom is DINSDAG 1 OKTOBER 2002 uitgeroepen tot een CONSUMENTEN STAKINGSDAG Ik hoop dat we allen genoeg lef hebben om hieraan gehoor te geven. Schrijf 1 oktober in Uw agenda; het kan alleen maar voordeel brengen aan Uw portemonnee. Een bezorgde consument. ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT -- ZEGT 'T VOORT