Partyflock
 
­ Nederland
Hallo.. ik snap een paar dingen van de ticketbox niet. Ik heb vanavond nog kaarten besteld voor qlimax via de ticketbox. Ik dus alles ingevuld, ook creditcardnr enzo. Later las ik dat er minstens 14 dagen voor het evenement besteld moet worden. nou ja.. ben er dus week te laat mee. En ik moest ook een 3cijferige validation code van creditcard invullen, snapte ik niet dus heb ik opengelaten. En ondanks dat het verplicht was dat in te vullen, kreeg ik meeltje van ticketbox dat mijn bestelling goed was ontvangen en dat ik de tickets binnen een aantal werkdagen zal krijgen.

hoe zit het dan met de uiterste datum en dat credit card gedoe? heb t hele credit card nr wel ergens ingevuld trouwens, maar niet dat validation gedoe... weet iemand hoe dit zit???

(K)
 
Als zij het geld innen, heb je recht op een kaartje, dat lijkt me simpel. En als ze het zo laat verzenden dat jij het niet op tijd binnenkrijgt zou je je geld terug moeten krijgen, dat lijkt me ook simpel. Maar of je het dan werkelijk terug krijgt, dat is misschien niet zo simpel.

Ik vind het trouwens wel uitermate slecht dat het bestellen vanaf 14 dagen voor het evenement niet is beveiligd, daar moet je je denk ik op beroepen als er problemen komen. Als ik jou was zou ik dinsdag direct bellen om te vragen hoe het zit.

Je validation code staat trouwens op de achterkant van je credit card in het vakje waar je handtekening staat. Daar staan eerst de laatste 4 cijfers van het credit card nummer, dan een spatie en daarachter dus de validation code. Althans, bij mij zit het zo, ik heb zelf een Mastercard.
 
Bellen zei ik, maar er staat niet eens een telefoonnummer op de site. Mailen dan maar.
 
en dat kan je hier doen:
http://ticketbox.capcave.com/algemeen/contact.shtml
 
Jij bent nog goed wakker bamb! ;)
 
ja ach.. ik was al naar ticketbox.nl gegaan om ff te kijken en toen ik hier weer kwam was je me voor :)
hey bedankt mensjes, ik ga meteen bellen morgen of dinsdag, misschien zijn ze morgen wel open. het telefoon nummer is 09009393.
Dan vraag ik wel of ze die reservering van inet laten vervallen en dat ik dan gewoon via hun reserveer en de kaartjes maar ga ophalen bij een verkooppunt van ticketbox.

nog eens hartelijk bedankt..
ps had trouwens nog zo'n forumulier ingevuld met allemaal valse gegevens en vals creditcard nr en ander email adres.. kreeg gewoon dezelfde bevestiging gestuurd *grmbl*
Ik vind het ook een kutsite (nu na de update iets minder)...

Maarja, ze zijn net begonnen (online) en snappen het nog niet echt denk ik.