Heb een keer op tv gezien dat ze een nieuw systeem hebben. Dat zal er wel voor in de plaats komen.
De laserdetectors worden namelijk (willen ze weer proberen vorig jaar jan ook al) per januari afgeschaft. Althans ze willen die wet erdoor krijgen. Het probleem alleen tijdens vorigjaar januari toen ze dit ook wilden, waren ze vergeten dat dat niet kon. Deze detectors werken namelijk op frequenties (die ze opvangen) en als ze deze dan zouden afschaffen, zou het betekenen dat niemand meer radio mag luisteren. Waarschijnlijk hebben ze dit nu omzeild op de 1 of andere manier.
Flink balen dus, ik gebruik namelijk altijd als ik de auto van me ouders pak hun detector, ideaal. Pakt ook lasergun's.
Heeft me al heel wat boetes gescheeld.
De laserdetectors worden namelijk (willen ze weer proberen vorig jaar jan ook al) per januari afgeschaft. Althans ze willen die wet erdoor krijgen. Het probleem alleen tijdens vorigjaar januari toen ze dit ook wilden, waren ze vergeten dat dat niet kon. Deze detectors werken namelijk op frequenties (die ze opvangen) en als ze deze dan zouden afschaffen, zou het betekenen dat niemand meer radio mag luisteren. Waarschijnlijk hebben ze dit nu omzeild op de 1 of andere manier.
Flink balen dus, ik gebruik namelijk altijd als ik de auto van me ouders pak hun detector, ideaal. Pakt ook lasergun's.
Heeft me al heel wat boetes gescheeld.
het idee is juist dat je wel een klein beetje te hard kan rijden, de gemiddelde snelheid wordt nu namelijk gemeten en niet de snelheid op 1 moment. Als je dan terwijl je niest (ofzo) per ongeluk je gaspendaal indrukt is dat dus geen ramp. daarna dus ff afremmen. Tenminste dit systeem was laatst sprake over en wordt nu al getest (met nep-rijders vanwege privacy problemen) in de buurt van R'dam.
grrrrr.... deze kamikaze-piloot heeft weer 'n bekeuring erbij.. *FLITS* op 'n weg, waar je maar 70 mag, terwijl ik 115 reed.. (let op 'n zwarte Mercedes A140(?) met pech in Eindhoven)
Waarom maken ze die wegen dan ook zo mooi open, recht en race-baar?!?! DAT moet dan gewoon afgeschaft worden!
maar van de andere kant kan ik me ook heel goed aanpassen hoor.. traject-controles zijn klote, maarja.. dan maar wat zachter rijden. Alleen vind ik dat ze dat op het traject zelf wel ff moeten aangeven dat er zo'n controle is... dat doen ze met flitspalen ook. Ik weet niet of dat al gebeurt trouwens...
Waarom maken ze die wegen dan ook zo mooi open, recht en race-baar?!?! DAT moet dan gewoon afgeschaft worden!
maar van de andere kant kan ik me ook heel goed aanpassen hoor.. traject-controles zijn klote, maarja.. dan maar wat zachter rijden. Alleen vind ik dat ze dat op het traject zelf wel ff moeten aangeven dat er zo'n controle is... dat doen ze met flitspalen ook. Ik weet niet of dat al gebeurt trouwens...
laatste aanpassing
alleen die fuck-onzin al!!! k*&&$*(^%&*(flitspalen
Gewoon zoals in Duitsland; op stukken waar het veilig is gewoon geen snelheidslimiet erop gooien, daar gebeuren toch ook nooit echte dikke ongelukken.
Als je de hele tijd met 120 achter een rotte opel corsa 1.2s uit 1983 aan moet rijden met je bak dan wor je vanzelf "onveilig" in t verkeer!
Of hoe heb ik dat nou?!? en dan is dat inhalen met vrachtwagens 80--> 81km p/u ook zo afgelopen.
Groetjes
Gewoon zoals in Duitsland; op stukken waar het veilig is gewoon geen snelheidslimiet erop gooien, daar gebeuren toch ook nooit echte dikke ongelukken.
Als je de hele tijd met 120 achter een rotte opel corsa 1.2s uit 1983 aan moet rijden met je bak dan wor je vanzelf "onveilig" in t verkeer!
Of hoe heb ik dat nou?!? en dan is dat inhalen met vrachtwagens 80--> 81km p/u ook zo afgelopen.
Groetjes
laatste aanpassing
lang leve de binnendoorweggetjes!
ben echt benieuwd hoe ze dat willen gaan doen, want wat als je nou ergens een van de weg afgaat? of zijn het echt van die 200m trajecten, want dat zou echt serieus zuigen.
ben echt benieuwd hoe ze dat willen gaan doen, want wat als je nou ergens een van de weg afgaat? of zijn het echt van die 200m trajecten, want dat zou echt serieus zuigen.
dat bestaat al hoor. Dit zit ook al bij utrecht wordt je ook gefilmd van begin tot eind punt en dan wordt je snelheid berekent
nog nooit tegengekomen die traject controlles.
terwijl ik altijd 140 of harder rijd. en alleen rem voor autos langs de kant of flitspalen.
terwijl ik altijd 140 of harder rijd. en alleen rem voor autos langs de kant of flitspalen.
Die traject controle zijn er toch echt, als je van a*dam naar utrecht rijdt en v.a. utrecht naar den bosch. Ook zijn ze in overschie!!!!!!!!!!!