ik ga geen merken noemen uit voorzorg.
Wat denk je we kopen een nieuwe computer incl. alles bij één fabrikant. Na 5 maanden gaat de computer problemen veroorzaken wij bellen naar de helpdesk, mevr moet u dit en dit doen. Afijn ik exact doen wat ze zeiden, inmiddels wel opgehangen. Het lukte niet (door het virus) ik terug bellen om 20.30 en wat denk je om 21.05 krijg ik in plaats van het vrezelijke muziekje te horen helaas wij zijn bla bla bla tot 21.00 telefonisch berijkbaar.
Ok probleem niet opgelost, nog een keer gebeld de volgende dag, reactie was ja maar mevrouw wij geven geen garantie op software probeert u het nog maar een keer.
Ik nog een keer geprobeerd de computer met de master cd terug te krijgen naar de fabrieksinstellingen nee hoor niet gelukt. Nu krijg ik toch een grote bek van die vent van de helpdesk, mevr wij geven nogmaals geen garantie op software..… de sukkel. Ok kan ik begrijpen dat we daar geen garantie op hebben maar hij kan me toch tenminste telefonisch helpen en ja hij zij ook nog als u vragen heeft over software moet u doorverbinden met mijn collega van het hoge tarief belkosten…… RRRRRRRR wat moet je er nou mee maar inmiddels is de computer nog niet gemaakt.
Wie heeft raad, want ik ben kwaad.
Wat denk je we kopen een nieuwe computer incl. alles bij één fabrikant. Na 5 maanden gaat de computer problemen veroorzaken wij bellen naar de helpdesk, mevr moet u dit en dit doen. Afijn ik exact doen wat ze zeiden, inmiddels wel opgehangen. Het lukte niet (door het virus) ik terug bellen om 20.30 en wat denk je om 21.05 krijg ik in plaats van het vrezelijke muziekje te horen helaas wij zijn bla bla bla tot 21.00 telefonisch berijkbaar.
Ok probleem niet opgelost, nog een keer gebeld de volgende dag, reactie was ja maar mevrouw wij geven geen garantie op software probeert u het nog maar een keer.
Ik nog een keer geprobeerd de computer met de master cd terug te krijgen naar de fabrieksinstellingen nee hoor niet gelukt. Nu krijg ik toch een grote bek van die vent van de helpdesk, mevr wij geven nogmaals geen garantie op software..… de sukkel. Ok kan ik begrijpen dat we daar geen garantie op hebben maar hij kan me toch tenminste telefonisch helpen en ja hij zij ook nog als u vragen heeft over software moet u doorverbinden met mijn collega van het hoge tarief belkosten…… RRRRRRRR wat moet je er nou mee maar inmiddels is de computer nog niet gemaakt.
Wie heeft raad, want ik ben kwaad.