Partyflock

Forumonderwerp · 12454
­ Nederland

Het vakantie verhaal van Jeroen (E-N-E-R-G-Y) & Ivo (Hardstyle 4 Life)

Hierbij het ramp verhaal van onze vakantie, hier het verhaal van Jeroen zijn kant:

Het was de bedoeling dat we een gave en een gevarieerde vakantie zouden krijgen. We hebben een reis voor een week naar Lloret da Mar geboekt en een week naar Rimini. We zouden vanuit Spanje naar Italie vliegen.

Dag 1
We moesten heel vroeg van schiphol vertrekken naar de bestemming spanje Om 06:40 vertrok ons vliegtuig maar aangezien we er al 2 uur eerder moesten zijn hebben we maar heel de nacht daar gezeten. Het vliegtuig was er optijd zonder vertraging :) Toen we in Barcelona landen zag het er al niet echt droog uit op het vliegveld. Maar na de koffers halen kwamen we buiten en was er helemaal geen zon te zien :( We moesten nog naar Lloret da Mar reizen. Daarvoor hadden we maar een taxi genomen het koste wel 90 euro maar het was wel relax reizen dachten we. Na een uur in de taxi te zitten begonnen we ons al aardig te vervelen omdat er maar geen eind aan kwam, Toen hebben we even aan die taxichaufeur gevraagd hoelang het nog duurde, nog even zei hij. Uiteindelijk na 2 uur reizen met de taxi zijn we aangekomen in Lloret da Mar. Onze taxichaufeur was maar aan het bellen en hij kon ons hotel helemaal niet vinden. Hij stopte ergens en hij zei daar is het ergens, we moesten uitstappen en in de regen ons hotel verder zoeken.. echt een klootzak die chaufeur. Uiteindelijk kwamen we om 11:00 ons hotel binnen het was daar al zo glad dat ik bijna op me bek pleurde maar ik hield me zelf nog overeind. We wilde inchecken maar dat kon helemaal niet we moesten verdomme wachten tot 2 uur smiddags. Dus we hebben onze koffers maar in het hotel laten staan en zijn door de regen maar wat gaan rond kijken in het stadje en we hebben ondertussen nog een pizza gegeten. Uiteindelijk konden we in ons hotel.. Onze kamer zag er uit als een gevangenis. 2 bedden van 1,75 (veelste klein) een kast zonder lades en een bad van 1.50 + een wc. Toen wilde we gaan slapen omdat we zo gaar waren maar dat lukte niet echt. Wegens veel geluid van mensen die op het binnenplein waren. Toen zijn we om 15:00 naar een cafe gegaan van een reisorganistatie om je in te schrijven voor enkele uitgaans dingen zoals kroegentocht discotour enz. S`avonds was er een kroegentocht dat was wel leuk.. veel gezopen :) maar nog steeds mega gaar van een nacht overslaan.

Dag 2
We werden na het uitslapen wakker en gingen eens buiten kijken.. erg deprimerend weer geen zon te zien. Maar weer dikke kleding aan want het was nog koud ook. Nou we zeiden dan gaan we maar foto`s maken. Dus ik me digi-cam mee en er op uit. We kwamen uiteindelijk bij een kasteeltje (cultuur ja ja) aan het water. Daar kon je over een heel deel van de kust over natuursteen trapjes lopen. Door de regen was het er glad geworden, daar pleurde ik op me bek :( erg mijn enkele gestoten aan de rand van zo`n trede van de trap. Nouja na een tijdje ging de pijn over en er kwam een klein beetje bloed uit. Daarna zijn we het hele stuk terug gelopen over een lange weg in de bergen. Omdat ik het lang de kust het te glad vond. Daarna zijn we s`avonds relax gaan eten kip met friet geloof ik. Daarna een DiscoTour gedaan met 150 man tegelijk in een stuk of 6 disco`s toen wisten we ook gelijk waar het leuks was en waar niet. Colossos, Tropical, St Trop en Bumpers waren het leukst. Alleen mijn been ging wat pijn doen dus we waren al iets eerder terug naar het hotel gegaan, er was trouwens ook geen hol aan het uitgaan daar ook het leek wel het zelfde als in Nederland en de sfeer was ook niet echt top.

Dag 3
We stonden weer op en keken weer naar buiten en jawel hoor weer geen zon :( toen zijn we maar wat winkels gaan bekijken en gezellig bij ons zwembad gezeten met onze buren.
Daarna zijn we weer gaan stappen, en jawel hoor eindelijk hadden we de smaak te pakken het was er leuk :) Marco V was daar ook dus we waren vet uit onze dak gegaan. en we waren zelfs gestopt met drinken omdat het toch geen hol uit maakte. Maar toen ik terug in ons hotel kwam zag mijn voet al een stuk dikker.. toen heb ik er wat tijgerbalsum op gesmeerd omdat ik niks anders had en ik dacht dat het wel hielp

En jawel mijn voet was weer een stuk dunner, En het was zonnig weer :) nouja een beetje dan! We zijn toen naar het strand gegaan even gezont en s`avonds zijn we met een paar dames op stap geweest mega veel gedronken bijna een fles pure wodka per man en weer vet uitgeweest. Maar in de avond werd mijn voet zo dik dat ik niet meer naar huis kon lopen, Ivo vet shago maar die was nog half bezopen dus echt hulp van hem kreeg ik niet. Ik zei nog tegen hem van ik moet naar het ziekenhuis maar dat gebreep hij toen niet.

Dag 4
Ik opgestaan om naar het ziekenhuis te gaan, ivo wilde maar niet echt wakker worden maar uiteindelijk is hij toch mee gegaan. Met me manke poot overstraat naar een bus station en toen moesten we 30 min met een bus naar het ziekenhuis.. Mij eigen daar aangemeld en we konden wachten, 20 minuten. Ik mocht naar binnen komt er een vrouw op me af met een MEGA bril nog nooit zo groot gezien. Dat ding was nog groter dan haar hoofd. Ze kon geen woord engels en ik niet spaans. Maar ze wilde dat er foto`s gemaakt werden, na een half uur op de gang in een rolstoel te zitten werden de foto`s gemaakt. Gelukkig had ik niks gebroken maar ik dacht wel dat ze het vocht uit me voet gingen zuigen ofzo maar nee hoor. Ze pakte een soort wc papier en ging me been inwikkelen en toen zat mijn voet van me tenen tot me knie in mega dik verband, ze maakte zelfs niet eens mijn been schoon. Toen ik buiten kwam keek ivo raar op, want dat had hij nou ook weer niet verwacht. We moeten in het ziekenhuis nog vet payen ook 160 euro maar goed dat we net genoeg contant geld bij hadden. Daarna zijn we terug gereist naar ons hotel. Oja op deze dag was het stralend weer ongeveer 30 graden alleen ik had er geen bal aan. Maar in het hotel aangekomen heel die verzekering shit gebeld enzo. Ze zouden een vlucht naar huis gaan regelen maar dat kon pas over 24 uur omdat ik eerst moest aankijken of het niet verslechterde. Ik vet balen dus, uit verveling toch nog maar even in de zon gaan zitten. Ondertussen belde dat vrouwtje van de verzekering dat ik krukke moest aanschaffen en papieren moest door faxen. Daar kan Ivo natuurlijk voor opdraaien, dus hij naar de apotheek en naar het postkantoor in die middag. Ze waren gesloten :( morgen ochtend pas weer. Ik zat me zo eens te bedenken wat moet ik nou s`avonds doen ik heb niet voor niks die clubkaarten van die discotheken betaald. Dus ik met een plasticzak om me voet gebonden naar de discotheek, dat lukte aardig. Heb er wel vrij lang op een bankje gezeten maar verschillende mensen kwamen met mij een praatje maken, was wel gezellig. Komen we terug in ons hotel, bleek dat ivo zijn sluitel niet af had gegeven bij de portier maar dat hij hem had mee genomen en verloren had. Ik was kwaad op hem niet normaal, hij naar die portier en krijg het hem maar niet wijs gemaakt dat de sleutel weg was. Dus ben ik uiteindelijk zelf maar gegaan en ik deed voor wat er gebeurd was (gewoon me portomone uit me zak laten vallen) dat begreept hij wel. Maar niemand had daar een reserve sleutel.

Dag 5
Ze zeiden dat we tot 9 uur smorgens moesten wachten tot de werksters kwamen en het was nog maar 6 uur. Uiteindelijk hebben we op een bankje bij de staat geslapen erg slecht voor mijn been natuurlijk :( uiteindelijk werd ik wakker en zag ik een werkster. Die heeft me binnen gelaten. Later kwam Ivo ook binnen en we zijn gaan slapen. Na 2 uur kon Ivo er al weer uit kom die papieren voor de verzekering te gaan faxen. Rond 11 uur was hij weg en hij kwam pas om 14:00 uur weer terug, omdat hij geen krukken kon vinden. Hij moest helemaal terug naar het ziekenhuis om die dingen op te halen. Je moest op dat moment niks tegen hem zeggen of je kreeg de wind al van voren, wel begrijpelijk als je al 2 nachten in een halve week oversla. Die dag kreeg ik ook te horen dat er voor vrijdag een vlucht naar huis was geregeld en dat we door de taxi s`morgens om 10:00 werden opgehaald. De zon scheen lekker dus in de overige uren ben ik maar gaan zonnen bij het zwembad. S`avonds ben ik niet meer op stap geweest maar nog wel veel lol gehad met de mensen in het hotel tot 2 uur ofzo Ivo was ondertussen nog naar de disco geweest waar hij dacht dat hij de sleutel was verloren en hij had hem ook weer met succes terug gevonden :) Verder had ik mijn koffer nog ingepakt en een paar foto`s gemaakt en niks gedronken want ik had pillen gehad van het ziekenhuis dus maar niet gecombineerd met alcohol. Ivo zoop zijn laatste rest vodka op.

Dag 6
Het was zo ver we moesten er weer uit het was 8:30 na de rotzooi in onze kamer opgeruimt te hebben. Heb ik nog even een paar mensen wakker gemaakt (gemeen he) effe afscheid genomen en voor dat we het wisten stond de taxi al voor de deur. Wij ingestap en weg :) we waren blij dat we richten het vliegveld reden. Op het vliegveld aangekomen stond er een rolstoel klaar en we werden relax begeleid naar het vliegtuig. Daar hadden ze de stoel voor me ingeklap zodat ik er met mijn been op kon liggen. Echt relax :) veel been ruimte. Al snel vlogen we richting nederland in nederland aangekomen stond er ook al weer een taxi klaar om naar huis te gaan, eerst ivo afgezet en daarna ik. Eenmaal thuis aangekomen ben ik toch maar gelijk naar de dokter gegaan. Die zat zo verbaast naar dat verband te kijken van wat is dat. Hij had heel zijn leven nog nooit zo iets vaags gezien. Ze hadden letterlijk een soort wc papier om mijn been gewonden en waarom wist echt niemand. Dus hij heeft het er maar af gehaald en daar onder zag het er helemaal blauw, een soort verstikking. Nu blijkt dat ik een zware vergiftiging heb opgelopen. Er zou een bacterie in gekomen zien toen ik viel op het trapje en dat is toen later gaan ontsteken. Ik heb nu van de dokter 4x 500 per dag peniciline gehad om het zo snel mogenlijk te laten genezen. De dokter zei dat ze me daar in het ziekenhuis heel slecht behandeld hebben. Ze hadden me een spuit moeten geven tegen ziektes en bacterien en de wond extra schoon moeten maken.

Maar dat is nu allemaal te laat. Nu zit ik hier thuis voor een paar weken en de doorreis naar Rimini kan ik wel vergeten.

Maar als ik weer helemaal genezen ben ga ik het nog eens eind aug of begin sep vet over doen! We zouden een deel van de reis terug krijgen dus misschien kunnen we er een nieuw reisje mee betalen.

Ik vind het heel erg kut voor Ivo dat hij dit heeft mee gemaakt en dat zijn vakantie ook naar de klote is maar we halen de schade nog wel eens in. En ivo nog bedankt dat je goed voor me gezorgd hebt :)

Ik hoop met Nature-One weer de oude te zijn :D dat ik weer kan STAMPUH !!
laatste aanpassing
zonde man... hoop dat je weer snel beter wordt!:)
Dat was een best verslag. Maar beterschap jonge...

En hoop dat ik zelf zoiets nooit mee zal maken.
Werkzaam bij Partyflock
vet kut voor je man!

Ik hoop dat je snel weer vrolijk kan rondstampen!
Sterkte met je pootje :knuffel:
Das zuur om zoiets mee te maken :(
Beterschap !!!
zo das minder, hoop dat t snel beter gaat

ik heb het hele verhaal niet gelezen maar ik snap dat je baalt > beterschap

aaahh mann.. damn jij pechvogel! (f)
Lekkere gezondheidszorg hebben ze daar. Jaja.. Spanje, in sommige opzichten is het nog een beetje een ontwikkelingsland. Ben je niet verzekert voor 't buitenland? Wel doen hoor..

ik heb het niet gelezen, want het verhaal was te lang. Dus ik weet niet wat je hebt ofzo, maarja sterkte dan maar :D

Artiest William Tech
shit happens :S
ziek als je dat overkomt man, helemaaaal op vakantie :(

hey veel sterkte enne de volgende vakantie de schade maar inhalen he :-)
laatste aanpassing
Damn dat suckt mega. Jij denken lekkere vakantie naar Lloret dus niet.

Zwaar klote dus. Beterschap, en volgende keer kan je denk beter buiten Lloret een hotel boeken ;)

ik leef met je mee...

Dankje allemaal :) morgen maar weer eens naar de dokter, er is nog geen verbetering :(
Echt klote voor je,
ik werd gister gebeld door een vriend van mij en die zit nu in Salou, blijkt hij op de derde dag van een bar af gedondert te zijn en loopt nu dus met zijn poot in het gips, hij is zelfs geopereerd daar. Maar als ik jou verhaal zo lees zou ik toch niet laten opereren in dat land.
Maarja drank maakt mee kapot als je lief is;)
Of hij nam het naar de klote gaan wel heel erg serieus.
Jij sterkte in ieder geval en hoop voor je dat je snel weer rond kan stuiteren.
ik zat 2 weken geleden in Lloret en daar was een meisje dat op de eerste avond dr enkel had gebroken, dr hele vakantie verneukt, kon niet meer uitgaan etc.

zelfde als bij jou dus.

lijkt me echt klote :(

beterschap !!!

(K)
Mike82.. heet diegene toevallig Remco?
2 Pryme-> Nee hij heet geen Remco, ik heb het verhaal van Remco wel gelezen en toen ik het van die vriend van mij hoorde had ik ook gevraagt of hij niet toevallig met nog iemand er vanaf gedonderd was, maar hij kon zich er niet veel meer van herineren (ja heb je met drank he;)).
olla!
Bedankt voor al 't medeleven, lieve PF'ertjes
Maar natuurlijk baalt jeroen nog meer dan ik.
IK red me wel enne ik baal wel an de andere kant
Maar jeroen, vacantie doen we wel over dit jaar! ;)
We late ons nooit kisten! Hebbe we ook nooit gedaan dus next time better!!

All the best!
U'r Stampmate!
(y)
Ciao!!
laatste aanpassing
Wow wat een verhaal zeg, net ff helemaal gelezen! Echt kut man, heel veel beterschap dan maar en ik hoop dat je veel geld terug krijgt zodat je het inderdaad nog es lekker over kan doen!!!

ja dit is idd klote zeg:S ik hoop dat ik zo iets nooit krijg!!

ik heb elk jaar een zonne alergie in spanje maar het eerste jaar wist ik nie dat ik het had dus moest ik ook naar de dokter jezus wat was dat een boer zeg! hij wist niet wat het was terwijl wij meteen zijden het is zonne alergy en hij heeft vanalles onderzocht en toen kon ie pas zeggen wat het was!

de dokters en ziekenhuizen zijn echt klote in het buitenland!

sterkte nog(K)
zo jezus!!!

wat een kutzooi zeg!
echt minder
kijk je zo lang uit naar je vakantie en dan gebeuert er zoiets!

veel sterkte!

Heee, e-n-e-r-g-y, ben jij niet die jongen die een paar dagen geleden op tv was met zo'n verhaal? komt in de grote lijnen van het ziekenhuis wel overeen met wat die jongen vertelde.

Dat was volgens mij op het programma "rampzalige vakanties" RTL 4 d8 ik.

Anyway, veel sterkte!
Zo, ik heb heel je verhaal gelezen. Echt zonde van je vakantie. En je hebt ook aardig wat geld uit moeten geven zoals ik gelezen heb. Voor die taxi, om in Lloiret te komen. En in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie nog wat terug krijgen van dat geld en dat jullie dan daarmee de vakantie nog een keer over kunnen doen. Sterkte verder. Groetjes!!!!!
Jeetje wat een verhaal!

Pfff heb medelij met jullie.. en idd ziekenhuizen in het buitenland sucken heel errug!! :(

Nah hoop dat het snellie over is en da jullie de schade eens flink kunnen inhalen!

zozo wat un verhaal!
egt zonde moeten jullie dan maar over door
allssie weer genezen ben.

beterschap (K)

Hey joh echt balen ik weet hoe het is... Ik heb ook een keer zo'n vakantie meegemaakt ELLENDE!

Ik hoop voor je dat je been snel hersteld en dat je gauw weer aan het feesten kan. En waarschijnlijk nog ff op vakantie kan op de schade in te halen. :kusje2: voor op je pootje.

(K)
damn dude, khoop dat je veel terug krijgt zodat je het nog is ff niet zo dunnetjes over kna doen!!!
teering wat een verhaal!! echt kut voor jullie!