Partyflock
 
­ Nederland

‘Gelieve hier niet te neuken’

door , gepubliceerd op
Van mij hoeft al die erotische gekte niet. Misschien ben ik van de oude stempel, van het huis-tuin-en keuken-neuken en vrijen in een bed. Maar dat schijnt tegenwoordig ‘uit’ te zijn. ‘Erotische gekte in Duitsland’, ‘Sexy Queensday daar en daar’, ‘Little Sins deze keer nog heter’; zomaar een aantal koppen van reclameberichten op Partyflock. Het ene na het andere so-called erotische feest wordt uit de grond gestampt. Als kroeg of discotheek tel je in de stapscene van nu niet meer mee als je geen erotisch georienteerd feest hebt gegeven. Het is heel simpel namelijk. Stap één, je huurt een paar DJ’s in. Niet perse goede dj’s, want op een groot deel van ‘erotische feesten’ gaat het toch niet om de muziek. Stap twee, meng die paar DJ’s met een kilo strippers/stripsters en erotische shows. ‘Want het oog wil ook wat’. Stap drie, maak een geile flyer door er wat blote tieten op te zetten. Stap vier, nodig veels te veel fotografen uit (cq. laat iedereen met zijn mobieltje foto’s maken), want je feest moet natuurlijk wel op alle partysites terecht komen. Voila, de mensen komen vanzelf en het geld stroomt binnen. Club, house, dat zijn zwoele beats, dat kan ik me nog voorstellen voor een erotisch feest. Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.

Erotische feesten zijn ontstaan uit de behoefte twee levensbehoeftes met elkaar te combineren; erotiek en housemuziek. Maar welke is leidend? Zette je vroeger een lekker cdtje op bij een goede vrijpartij, tegenwoordig vrij je bij een goede 'housepartij'. De erotische feesten wekken de indruk van sex, maar soms mag sex er juist niet plaatsvinden! Denk bijvoorbeeld aan The Matrixx die beveiligers in moest huren op last van de gemeente Nijmegen. Een soort droogneuken, neuken zonder penetratie. Van dat laffe gefruts en gefriemel. Vroeger was alles beter, ook de erotische feesten. Wasteland, Crazyland, Little Sins....Ze gaan ten onder aan hun eigen succes. Kijken, kijken, niet kopen. Er komen meer mensen om zien en gezien te worden dan echte doeners. Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen. Je moet er maar van houden… Daaromheen tientallen so-called partyfotografen en andere geilaards verdringen zich om een stel blote borsten, alle dansende mensen daarbij wegduwend. Dat is niet het idee van een housefeest, dat is een vleeskeuring.

Even fijn eruit en kijken wat voor een maffe mensen er wel niet rondlopen. Menig erotisch feest lijkt meer op de modepolitie dan op een housefeest. Want housefeest…is het nog wel een housefeest? Hoe kan je helemaal losgaan als er 20 paar hongerige ogen je van alle kanten staan uit te kleden? Hoe kan je dan helemaal opgaan in de muziek, zonder jezelf er in te verliezen zodat je een makkelijke prooi bent voor grijpgrage handen? Drempels worden lager en met wat GHB erbij kunnen die makkelijk verdwijnen. Leuk om sex en house te combineren, maar persoonlijk gaat mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken. Mensen die soms je ouders zouden kunnen zijn. De hippies van vroeger hebben een nieuw love & peace-tijdperk gevonden en voelen zich weer jong.

Nee, Sex en House, dat gaat voor mij niet samen. Sex na House, dat wel!

656 opmerkingen

Goed stukje.. al ben ik het niet op alle punten met de schrijver welke anoniem wil blijven!? eens.
Werkzaam bij E-Fraga
Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen. Je moet er maar van houden…


:respect:

Heerlijk leesvoer op de vroege morgen. Ik ben gelijk wakker... ;) Maar erg leuk geschreven, goede humor en lekker pakkend! Hier mogen er meer van komen! :respect:

ps; je naam mag er volgende keer wel bij hoor, zo te lezen heb je genoeg medestanders ;)
 
Iedereen kiest zijn eigen feestje denk ik dan...Als ik bv denk aan een Clinic,Siberia,Dominatrix,Bitch, kies ik bewust voor een erotische sfeer,lak,leer rubber...Super!maar als ik bv naar een feest ga als er een dj draait die VETTE progressive draait hoeft het voor mij niet zo...Maar dan kijk je lekker niet en dans je je avond lekker met je eigen move's...Iedereen zijn ding!!!;)
mensen die er niet van houde kenne toch gewoon naar een NIET Erotische house party gaan :S
Sex voor House ook.. :D
brengt tenminste iets te weeg
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 08:55:
Als ik bv denk aan een Clinic,Siberia,Dominatrix,Bitch, kies ik bewust voor een erotische sfeer,lak,leer rubber...

Dat zijn ook totaal andere feesten dan de erotische die in de column worden opgesomd. De fetish feesten zijn er ook al langer met een eigen, minder trendgevoelig publiek, terwijl het commerciele van de 'erotische housefeesten' afdruipt (haha pun intended). Wel een hele goede column trouwens.
laatste aanpassing
 
klopt,daar heb je helemaal gelijk in..wilde alleen even kwijt dat erotisch niet altijd "fout"hoeft te zijn,maar inderdaad het is alleen maar erotiek wat blijkt te trekken de laatste tijd en dat is een beetje jammer..Kijk naar bv de Roxy vroeger..Dat waren DE tijden..T ging puur om de muziek en de menigte was een toegevoegde waarde die absoluut niet gingen voor de sexy danseressen/dansers op de podium's maar voor de ECHTE muziek...wat niet wilt zeggen dat ze niet erotisch gekleed gingen,maar ik denk dat het vanzelf wel weer over waait en er weer vanzelf een andere style zich aan zal dienen..Iemand ideeen??:)??Leuke discussie en stukje inderdaad!!!!:)
 
Dus ik ben de enige die erotische feesten wel leuk vind? Hmmmm lijkt me niet als ik zo naar de bezoekers aantallen kijken in de weekenden.
De sfeer is erg tolerant op dergelijke feesten, ik zie meer respect voor elkaar en naar mijn zin dus leuker.
Wat mij betreft is neuken op feesten niet nodig, ik hoef het niet te zien. Struisvogel politiek, jazeker erotiek is leuk maar hou het beschaaft.
Ik zie de feesten worden door het loslaten van dresscode, de zaken waar dat nog wel gebeurt geven gelijk een stuk meer klasse aan het feest, men verzorgt zich en ook al is het niet altijd even mooi, dat is subjectief, we zijn tenslotte niet allemaal Miss world.
Wat mij betreft dus zeker blijven organiseren, maar wel met slijl!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 09:02:
Dat zijn ook totaal andere feesten dan de erotische die in de column worden opgesomd. De fetish feesten zijn er ook al langer met een eigen, minder trendgevoelig publiek, terwijl het commerciele van de 'erotische housefeesten' afdruipt (haha pun intended). Wel een hele goede column trouwens.laatste aanpassing 31 mei 2006 09:04



Goede column ben ik mee eens.
persoonlijk gaat mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken.


Yep, agree. Bah, vies, ranzig, yuk

Zeer nette column overigens!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 09:12:
Dus ik ben de enige die erotische feesten wel leuk vind? Hmmmm lijkt me niet als ik zo naar de bezoekers aantallen kijken in de weekenden.


Nee nee,wat de anonieme schrijver bedoeld is dat er bij de meeste massale feesten wel Erotic als "trekker"bijgezet word...Tuurlijk houden meer mensen hier van!:P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:14:
Nooit op zo'n feest geweest eerlijk gezegd. Maar feestenm met te oude vrouwen in te strakke kleding, vergezeld door brede gasten zonder t-shirts heeft mijn interesse eerlijk gezegd ook nooit kunnen wekken..

dat is t volgens mij precies... t "trekt" mij ook echt totaal niet en als je dan af en toe id de foto's ziet, denk je ook wel is eens; Hey, was dat mn moeder niet? :kotssmiley:
Ga dan gewoon lekker met zn allen naar de parenclub toe en zet een ceedeetje op!(Y)

Evengoed goeie column waar de gevoelens van een groot aantal mensen goed verwoord wordt!:yes:
de frustratie zit blijkbaar erg diep,

het is wel jammer dat de schrijver van deze column zijn naam er niet onder zet
Uitspraak van Kempie op woensdag 31 mei 2006 om 08:53:
Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen. Je moet er maar van houden…




Heerlijk leesvoer op de vroege morgen. Ik ben gelijk wakker... Maar erg leuk geschreven, goede humor en lekker pakkend! Hier mogen er meer van komen!

ps; je naam mag er volgende keer wel bij hoor, zo te lezen heb je genoeg medestanders


Ik vind persoonlijk dat bij een goede column, niet altijd een naam hoeft te staan... Het gaat juist om het punt dat er een mening wordt gegeven, maar ook dat er een discussie ontstaat of iets opgemerkt wordt tot mensen met een knipoog... Dat er een verschil is tussen dat de ene de erofeesten geweldig vind en de andere niet. Ik zelf ben er helemaal niet zo kapot van... het overdreven droogneuken tegen elkaar, de schaars gekleedheid van dames.

Mooi stukje en vele onder ons hebben hetzelfde gedacht alleen het nooit durven uiten.
mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken.


100% mee eens. :yes:

Met het hele stuk trouwens
laatste aanpassing
 
Mee eens...De discussie "boeit!"
Volgens mij gaat het helemaal niet om de muziek. Mensen komen juist om borsten te kijken. Dat er dan nog muziek gedraaid wordt is bijzaak. Het maakt ook niet uit welke muziek er gedraaid wordt, als er maar naar een paar stukken gekeken kan worden. Het is gewoon een erotische party en het ligt er aan wat voor publiek ze willen trekken om de modellen te bekijken. Als ze hardcoremensen willen hebben, dan wordt er hardcore gedraaid. Willen ze housepubliek dan draaien ze house. Als de mensen maar naar borsten en een goed gevormd torso kunnen kijken!
Helemaal met de schrijver van deze column eens. Maar goed, je hoeft deze feesten niet te bezoeken, daarom blijf ik ook lekker thuis of ga elders wel uit mijn dak op een feestje :yes:

Uitspraak van r2ragent op woensdag 31 mei 2006 om 09:30:
de frustratie zit blijkbaar erg diep


Als je naar zo'n feest moet om ook een keer blote vrouwen te kunnen zien...dan moet je ook wel heel erg gefrustreerd zijn ;-)
 
Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen


Whahaha.. je haalt de woorden uit mijn mond. En niet alleen op erotische feesten hoor. Overal zie je van die smakkende anabeulen zonder shirt.
Opzich geen problemen mee moet iedereen zelf weten, kom alleen niet tegen mij aan staan springen met je zweetbuik.

Zo, dat moest er even uit..
Ik moet altijd wel lachen om de foto's (het zal je moeder zijn, hahaha ben zelf al moeder en bijna 40) en de verhalen dat iedereen weer kompleet uit zijn dak is gegaan bij Mike S.

Erotische feesten heb ik ook een aantal malen bezocht, ja je wordt toch nieuwschierig en ik wil nou eenmaal veel meemaken in het leven.

Voor mij zijn deze feesten helemaal niet mijn ding. Waarom!!!! de muziek is vaak bagger en het is 1 grote poppenkast. Nee hoor doe mij maar een feest waar de muziek goed is, iedereen lekker zichzelf is en gewoon komt om lekker te ouwehoeren en te dansen.

Goed stukje trouwens!!!!!
 
Goede column. Leest lekker, zit humor in en de schrijver brengt zijn boodschap duidelijk en pakkend over :yes:
 
ik ben het volledig met de columnist eens, voor mij hoeft dat ook allemaal niet. ik begrijp wel dat er voor sommige mensen dergelijke feesten moeten zijn, ieder zo z'n smaak en er zijn mensen die er schijnbaar behoefte aan hebben. maar het aantal so called "erotische" party's schiet tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond. en hoe ziet zo'n gemiddelde party er dan uit? men neme een paar ontblootte dansdames en het publiek komt in vaak veel te strak aangesnoerde pakjes, en het feest is compleet, te beoordelen aan de foto's naderhand. kom op zeg, dat is toch uiterst overdreven en bovendien ontzettend smakeloos :| (ik zie Club Wear schrijven over 'klasse' en 'stijl', dat zijn nou niet bepaald woorden die in mij opkomen bij de gedachte aan zo'n dergelijk feest)

verder: ik kan me wel voorstellen dat de schrijver/schrijfster anoniem blijft. als je hier niet van houdt word je al gauw uitgemaakt voor preuts, gefrustreerd of jaloers. kijk maar onder de foto's die van zo'n feest worden geschoten: als je een negatieve opmerking plaatst over een dame die zich in een soort visnet heeft gehuld, waarbij de vetkwabben aan alle kanten uit haar kledingstuk steken, krijg je vaak al snel te horen dat het respectloos is om er negatief over te zijn, dat de dame in kwestie "ten minste lef heeft" (of heel lief is) of dat je vast jaloers zou zijn. ik onthoud me meestal dan ook maar van commentaar, maar bekijk wel vol afschuw de foto's en denk dan bij mezelf: wat is het toch ongelofelijk hoe veel mensen hier schijnbaar toch behoefte aan hebben, waarom toch? tegenwoordig gaat iedereen op paaldansles, en tegenwoordig lijkt het doodnormaal als je een stel tieten of een kont in het openbaar kan showen. tegenwoordig lijkt deze site zelfs een gemiddelde playboy als je zo door de foto's bladert.

wat mijn punt is: als men het tegenwoordig maar de normaalste zaak van de wereld vindt dat twintigers en dertigers zich zo gemakkelijk bloot geven (letterlijk dus), vinden jullie het gek dat de norm wat betreft seks onder kiddo's en pubers dan zo vervaagd... klinkt misschien geitenwollensokkerig, maar op een andere manier kan ik het momenteel even niet bewoorden :)
laatste aanpassing
Ik ben 't er mee eens dat dit inderdaad een leuk stuk tekst is! (y)

Ik ben het niet met alles eens, wel met de overkill aan "erotische" feesten..
Maar er is een groot verschil tussen deze feesten! Ik denk dat de drempel om naar Crazyland/Xtra Erotic etc. te gaan 100X lager ligt dan de drempel om naar Wasteland/Dominatrix/Siberia etc. te gaan.
Niet alles is even toegankelijk..

Als je niets hebt met dit soort feesten zijn er nog steeds genoeg feesten die niks met sex te maken hebben, hoewel ik op "gewone" feesten ook vaak genoeg dingen heb gezien die zelfs op erotische feesten te ver zouden gaan! :D ;)

Het grappige is dat er vroegah ook behoorlijk wat erotische optredens waren met feesten alleen pretendeerde toen niemand dat het een erotisch feest was..
 
oja, columnist: http://partyflock.nl/flock/17.html
Al die danseressen op feesten enzo hoeft voor mij allemaal niet. Ik kom daar omdat ik die muziek mooi vindt, ik kan er in principe ook met mijn ogen dicht rondlopen en nog genieten. Aankleding en danseressen en dat soort dingen maakt het alleen maar prijziger...
 
er zijn ook wel feesten zonder die erotiek...
als het je niet bevalt ga je tog lekker daarheen

ieder zo zn eigen ding tog!
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 31 mei 2006 om 00:14:
Anyway, vind dit tot nu toe de beste column die verschenen is.


Inderdaad goed geschreven :respect:

Wat betreft het onderwerp, ieder zijn meug...
hmz ieder zo zijn mening.. de ene helft vind dat gegabber maar nix en snapt niet dat hardcore ooit is uitgebracht..
de andere helft vind die erotische feesten maar nix..

maar zoals elke liefhebber voor een bepaalde muziekstijl/feeststijl wilt die graag respect voor zijn keuzes.. ik hoop gewoon dat er niet teveel vooroordelen gaan komen

ik vraag me af hoe de reacties waren als het over lonsdalekleding ging op hardcore feesten ipv latex kleding op erotische feesten