Partyflock
 
­ Nederland

‘Gelieve hier niet te neuken’

door , gepubliceerd op
Van mij hoeft al die erotische gekte niet. Misschien ben ik van de oude stempel, van het huis-tuin-en keuken-neuken en vrijen in een bed. Maar dat schijnt tegenwoordig ‘uit’ te zijn. ‘Erotische gekte in Duitsland’, ‘Sexy Queensday daar en daar’, ‘Little Sins deze keer nog heter’; zomaar een aantal koppen van reclameberichten op Partyflock. Het ene na het andere so-called erotische feest wordt uit de grond gestampt. Als kroeg of discotheek tel je in de stapscene van nu niet meer mee als je geen erotisch georienteerd feest hebt gegeven. Het is heel simpel namelijk. Stap één, je huurt een paar DJ’s in. Niet perse goede dj’s, want op een groot deel van ‘erotische feesten’ gaat het toch niet om de muziek. Stap twee, meng die paar DJ’s met een kilo strippers/stripsters en erotische shows. ‘Want het oog wil ook wat’. Stap drie, maak een geile flyer door er wat blote tieten op te zetten. Stap vier, nodig veels te veel fotografen uit (cq. laat iedereen met zijn mobieltje foto’s maken), want je feest moet natuurlijk wel op alle partysites terecht komen. Voila, de mensen komen vanzelf en het geld stroomt binnen. Club, house, dat zijn zwoele beats, dat kan ik me nog voorstellen voor een erotisch feest. Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.

Erotische feesten zijn ontstaan uit de behoefte twee levensbehoeftes met elkaar te combineren; erotiek en housemuziek. Maar welke is leidend? Zette je vroeger een lekker cdtje op bij een goede vrijpartij, tegenwoordig vrij je bij een goede 'housepartij'. De erotische feesten wekken de indruk van sex, maar soms mag sex er juist niet plaatsvinden! Denk bijvoorbeeld aan The Matrixx die beveiligers in moest huren op last van de gemeente Nijmegen. Een soort droogneuken, neuken zonder penetratie. Van dat laffe gefruts en gefriemel. Vroeger was alles beter, ook de erotische feesten. Wasteland, Crazyland, Little Sins....Ze gaan ten onder aan hun eigen succes. Kijken, kijken, niet kopen. Er komen meer mensen om zien en gezien te worden dan echte doeners. Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen. Je moet er maar van houden… Daaromheen tientallen so-called partyfotografen en andere geilaards verdringen zich om een stel blote borsten, alle dansende mensen daarbij wegduwend. Dat is niet het idee van een housefeest, dat is een vleeskeuring.

Even fijn eruit en kijken wat voor een maffe mensen er wel niet rondlopen. Menig erotisch feest lijkt meer op de modepolitie dan op een housefeest. Want housefeest…is het nog wel een housefeest? Hoe kan je helemaal losgaan als er 20 paar hongerige ogen je van alle kanten staan uit te kleden? Hoe kan je dan helemaal opgaan in de muziek, zonder jezelf er in te verliezen zodat je een makkelijke prooi bent voor grijpgrage handen? Drempels worden lager en met wat GHB erbij kunnen die makkelijk verdwijnen. Leuk om sex en house te combineren, maar persoonlijk gaat mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken. Mensen die soms je ouders zouden kunnen zijn. De hippies van vroeger hebben een nieuw love & peace-tijdperk gevonden en voelen zich weer jong.

Nee, Sex en House, dat gaat voor mij niet samen. Sex na House, dat wel!

656 opmerkingen

 
Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Leuk onderwerp :)
Ik ben et er mee eens...
Maar tóch zou ik wel eens willen weten hoe et er daar aan toe gaat, gewoon voor de weet, 't trekt me niet aan, maar ben wel nieuwsgierig.

Bij toeval kwam ik vandaag (misschien voor meerdere bekend) dit tegen op q-dance.nl:

De erotische feesten test
[img http://www.q-dance.nl/uppedfiles/images/q-scene/CL90.jpg]
Je wordt doodgegooid met erotische feesten. Godsamme, je mag wel Viagra per kilo gaan inkopen als je ze allemaal wilt bezoeken. Q-Magazine deed de vergelijkende warentest en bezocht de grote vier: Crazyland, Kinky Dreams, B.I.T.C.H en Wasteland. Check de resultaten van ons onderzoek!
Of klik op één van de onderstaande links voor de resultaten van deze test in "Crazyland"...

Partyreporter
Sexreporter

Ik weet niet of ik het met alles eens ben wat er verteld wordt tijdens het verslag, maar het geeft volgens mij een goed beeld, welke aardig overeen komt met het verhaal van Spunk the Feeling

Goed column (y)
Wees gerust na elke piek komt ook weer een daling.
De seksgerichte periode waar we ons nu in bevinden gaat ook weer neerwaarst en bereikt een dieptepunt om daarna weer te steigen.

Dat gaat al duizenden jaren zo.

De daling gebeurt waarschijnlijk niet morgen ofzo want daar gaan wel tientallen jaren of zelfs eeuwen overheen.
Dus ja, succes
 
[er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.]

Dat vind jij, maar ik vind die harde dreunen 't geilste wat er is, en met rokjes is ook niks mis mss hou jij ni van ruitjes dat kan natuulk, en die "spastische bewegingen", heb je wel es een echte spast gezien? Daar moet je ni mee spotten noob :[
En over smaak valt ni te twisten wil ni zegge dat 't een feit is. Truste!
 
Uitspraak van lindaaatje op maandag 5 juni 2006 om 18:30:
Ik snap ook niet waarom het in de cloumn genoemd wordt, omdat er geen erotische hardcorefeesten zijn...


Ehmm jawel... ben je bitch ni goes erotic..?
maar das ook wel de enige d8 ik :/
laatste aanpassing
hulde aan degene die t heeft getypt hierzo helemaal mijn visie over hoe ik over t erotische 'feest'gebeuren denk
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op maandag 5 juni 2006 om 20:13:
't is 'n eerlijk verhaal.
Na 't lezen dacht ik: Jeetje, wat 'n zeikerd, maar dan ga ik nadenken; 't zijn soms net mode-shows, waar, voor mijn gevoel, 'n maatje meer niet past
De laatste keer Crazyland voelde ik me net 'n non: ik was te "gekleed".
Let wel, ik vond mezelf sexy en mijn man mij ook, maar tussen al die bh's, slipjes en laarzen paste ik niet tussen.
En dan komt wel 's wat jaloezie naar boven
De muziek vind ik wel lekker en de shows zijn 'n genot voor 't oog
Gelukkig zijn er nog andere feestje en organisaties, waar 't alleen om de sfeer en de muziek gaat

Misschien ben ik van de oude stempel,

Dit is 't enige waar ik moeite mee heb, je bent pas 25
Ik ben iemand van de oude stempel

Super column
Ga zo door!!!


Ik moet mij hier helemaal bij aanpassen, op dat laatste van de oude stempel gedoe na ...
 
Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes.


:D
haha ken er wel een paar die dat doen :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 00:17:
Ik weet niet of ik het met alles eens ben wat er verteld wordt tijdens het verslag, maar het geeft volgens mij een goed beeld, welke aardig overeen komt met het verhaal van Spunk the Feeling


http://www.q-dance.nl/main.php?pid=233&PHPSESSID=521aa7d5382714b98e6cc420e7047c1f

Vind beide verslagen over Crazyland een heel stuk positiever, zeker wat betreft smakelijke uitstraling van het geheel (feest en publiek). Dus snap niet in welk opzicht het jouw beeld of dat van Spunk bevestigd?

Ben benieuwd naar de andere 3, want daar ben ik zelf nog nooit geweest.
 
Uitspraak van lindaaatje op maandag 5 juni 2006 om 18:30:
Niet als die discussie over hardcore of hardstyle gaat terwijl dit helemaal niets met het originele onderwerp te maken heeft. Ik snap ook niet waarom het in de cloumn genoemd wordt, omdat er geen erotische hardcorefeesten zijn...

Daar draait het hem precies om! (y)
Persoonlijk denk ik dat de aanleiding tot dit schrijven was dat IBJBN de hele aanleiding was en dat het daarom maar lekker tussen gevoegd is. Van kortzichtige generalisering gesproken.
Iedereen zijn mening verder..
Maar de omschrijving van zijn gevoel over hoe en wat hij vind, moet ik wel een pluimpje geven :yes: :roflol:..echt lachen man...

En mensen die zich aangesproken voelen kan ik maar lichtelijk dom of kortzichtig vinden, want al bij al is het maar een mening, het is geen aanval...dussssss...
 
Ik kots echt over al die festival/feest sletjes die als een hoer op het podium gaan dansen. je wilt toch gewoon een lief verlegen meisje inplaaats van zo'n wegwerp hoertje. maar aan de andere kant zien ze er wel fucking geil uit
 
pussy lounge was ook zon nare bedoeling als die sletten op podium verschijnen staan al die trieste lui met hun telfoontje te filmen en gaat het helemaal niet over muziek :

gelukkig was er JUMP in de kelder ;) met rutless qua uiterlijk niet zo lekker maar muzikaal :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:40:
je wilt toch gewoon een lief verlegen meisje inplaaats van zo'n wegwerp hoertje. maar aan de andere kant zien ze er wel fucking geil uit

Gefrustreerd dat je er niet aan mag zitten? :aai:
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Uitspraak van Hadseflats op maandag 5 juni 2006 om 14:52:
'spastische bewegingen'. Zelfs bij hakken, ik bedoel, geef nou zelf toe, vloeiend en erotiek is het niet

nee hoe die negerinne als mongole met hun bil staan te schudden op die r&b feeste wordt je lekker geil van wil je zeggen.. volgens mij gaan de meeste mensen (ik iig ) ook niet naar een hardcore feest om vet te gaan versieren maar gewoon om goed los te gaan of niet? wat is r mis met een strippertje hier en daar
laatste aanpassing
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
er zit een kern van waarheid in. Het concept erotisch feest wordt gewoon uitgemolken. Zo erg, dat het uiteindelijk verdwijnt omdat niemand er meer heen gaat.
Uitspraak van DJ Arno op dinsdag 6 juni 2006 om 12:07:
Zo erg, dat het uiteindelijk verdwijnt omdat niemand er meer heen gaat.

Is toch met elke stroming binnen de housescene, wordt het weer even wat minder en wat meer underground, helemaal verdwijnen zal het nooit.
 
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 6 juni 2006 om 10:32:
En mensen die zich aangesproken voelen kan ik maar lichtelijk dom of kortzichtig vinden, want al bij al is het maar een mening, het is geen aanval...dussssss...

Ik trek de redenering door: jij bent kortzichtig dat je de mening niet ziet als een besmeuring van de hardstyle en hardcorescene.
Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.



Ieder zijn smaak toch!! :@
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Naja... van mij mogen alle (half)naakte, zogenaamd sexy vrouwen en mannen weg blijven van het podium!
Vind het geen enkele toevoeging hebben. Het podium is om te HAKKEN!!

Alleen een SM show zou nog ergens op slaan, maja... kunnen we net zo goed weer Masochist inhuren voor een live show :[
 
Uitspraak van Tha Rookie op dinsdag 6 juni 2006 om 13:18:
Het podium is om te HAKKEN!!

Dat zeg ik dus al jaren!!
Gewoon een vette mc, die voor de verandering niet saai en immobiel standaardwoordjes zit te brabbelen, die opzwepend true hardcore lyrics quote en staat te hakkûh, vergezeld van wat mensen uit het publiek, dat is de shit (y)
 
een hardcore feestje op zn tijd is leuk
maar ik vin die gare anabolen gasten en die opgetrokken wijfen
in niets meer dan een bh en een rokje behoorlijk zielig maar je moet er van houden he?
of gewoon zijn blijven hangen..
 
Gewoon neuken en stampen totdat je erbij neervalt ;)
Mensen die soms je ouders zouden kunnen zijn


Waarom zouden deze mensen niet mogen feesten eigenlijk ?
Bedoel er staan ook wel eens stukjes in verslagen over dancevalley, impulz of mysteryland waarin geschreven word over oudere mensen zoals house mama en nog andere oudere dames en heren, daaronder word dan als commentaar geschreven door mensen zoals, gaaf, goed dat ze het nog kunnen, en petje af hoor ik zou willen dat ik het op die leeftijd ook nog kan allemaal etc etc etc
 
wat een discussie zeg!!!!

ik kom toch voor de muziek en niet voor al dat naakte gedoe maar daar in tegen je zou nooit een mooie man zie nee altijd maar van die wijffen!!!!
en ik vind het niet erg als ze nog wat aan hebben maar om helemaal naakt tegaan staan sorry hoor

het is toch een hardcore feest en geen porno feest of zie ik het verkeerd en als je zo graag voor hoer wil spelen GA DAN NAAR DE WALLE TOE
een beetje overdreven misschien?.. laat die mense dan maar lekker gaan.. maak een aparte zaal voor die geilballen en laat de rest (die er net zo over denkt als jij) ff lekker loss gaan in de normale zaal...
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber.

Tja ieder zijn smaak.. ik vind de geruitte bloesjes en andere nieuwe stijl kledij ook niks...

Maar een mooie gabberinnetje in merchandise kleding vind ik wel kicke... daar kijk ik wel graag naar..
Maarja als de column schrijver dit niet zo vind moet ie zelf weten... ik ben het er niet mee eens.

Ieder zijn eigen!
Ben het er heeeeelemaal mee eens!! :D
Uitspraak van t@rbo op dinsdag 6 juni 2006 om 15:39:
Waarom zouden deze mensen niet mogen feesten eigenlijk ?


Wordt dat gezegd dan? Er wordt alleen gezegd dat er mensen van die leeftijd op die feesten te vinden zijn.

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 6 juni 2006 om 08:49:
Dus snap niet in welk opzicht het jouw beeld of dat van Spunk bevestigd?


Een half uurtje voor aankomst neem ik een snuif en mijn eerste halfje. Dan ben ik er tenminste zeker van dat ik al snel flink naar de klote ben. Want 1 ding wil je niet: nuchter op een erotisch feest rondlopen.

Het schouwspel aan geoliede spierkasten en borstkassen vind ik persoonlijk nogal onsmakelijk.
laatste aanpassing
wat nou niks sexy aan gabber en spastische bewegingen
jij bent gek he laat je nakijken
 
Artiest FFS vs VIB
idd,
een feestjuh is om uit je plaat te gaan
en niet uit de kleren