Denk je aan een zoekmachine dan zegt 90% van de Nederlandse bevolking: Google. Denk je aan dancecommunity dan zal een zelfde percentage in de dancewereld ook gelijk Partyflock zeggen.
Als men zoekt op Google dan neemt men (lees de massa) klakkeloos aan dat wat ze gevonden hebben ook de waarheid is. Als men (lees de massa) op partyflock iets zoekt of leest wordt hetzelfde gedaan. Het bewijs hiervoor is dat ik als crewlid van Partyflock wel eens e-mails onder ogen zie waarin boze gebruikers rechten claimen op wat er in de agenda vermeld staat en daar zelfs Partyflock voor aansprakelijk willen stellen. Hetzelfde gebeurd met zeer grote regelmaat bij Google.
- Beide sites hebben een simpel maar zeer herkenbaar logo (geen ouwe koeien over de competitie aub )
- Als je als bedrijf niet te vinden bent op Google dan besta je gewoon niet. Als je als dance-organisatie niet te vinden bent op Partyflock dan besta je gewoon niet.
- Beide sites zijn verslavend. Hoe vaak jij niet doelloos iets opgezocht op Google? En wat heb jij gedaan toen Partyflock twee weken offline was? Dat mijn vrouw moet bevallen in september is uiteraard volkomen toevallig
- Zowel Google als Partyflock komen voortdurend met nieuwe dingen. Gmail, Google calender, Google spreadsheet etc. Partyflock cartoons, album, flocks...
Sta er maar eens bij stil hoe vaak jij de werkwoorden Googlen en Partyflocken wel niet gebruikt. De titel moet eigenlijk niet Google vs. Partyflock zijn maar Google & Partyflock.want waarom zou je uberhaupt nog internetten als beide er niet meer zouden zijn? Eén duidelijk verschil is er trouwens wel. Wij hebben harry!