Partyflock
 
Forumonderwerp · 722254
­ Nederland
 
Een tijd terug heb ik mijn haar geknipt en ze hebben de onderste laag helemaal kort geknipt (ong 5 cm). De rest is wel nog een beetje lang. Maar ik wil me haar weer iets langer, zeker de pony.
Ik ben bij de kapper geweest en gevraagd hoeveel hairextensions zou gaan kosten.

Kapper 1: 1ste cm = 8,95 elke cm daarna is 7,50. Heb waarschijnlijk zo'n 35 tot 40 cm nodig. Dat word dus dik 300 euro. Maar dit zijn wel extansions die je er uit kan halen en weer kunt hergebruiken.

Kapper 2: dacht dat ik ongeveer 75 stuks nodig zou hebben en dat zou me 282 euro gaan kosten.

Ik vroeg me af of iemand nog tips had waar ik het kan laten zetten waar het eventueel goedkoper is, maar wel van goede kwaliteit.
Het goedkoopste is denk...wachten. Groeit vanzelf weer aan toch. Geduld is een schone zaak.
 
Ja maar dat duurt echt kei lang, ben het al 2 maanden aan het laten groeien, en schiet niet op. En wil me pony etc ook weer beetje op 1 lengte:)
 
beter nadenken voordat je het afknipt?
 
Haha of de kapper minder vrijheid geven :)
aha ja okeej dan duurt het inderdaad een beetje erg lang ja. Sorry maar dan heb ik verder geloof ik geen goed advies :(
 
slotje dus :[
ga naar de albert kuip. koop daar een zootje zakken oor 10 pleurie. laat het erin zetten door een van de lokale bijlmer figuren voor 70 euro (zijn ze heeeeel blij mee) en whoppa!! extensions voor 80 euro!
 
ja maar blijven die dan net zo lang goed als dat spul van de kapper??

Want meestal gebruiken ze bij de kapper echt haar, en bij dat soort dingen is het plastic wat ze in je haar gooien.

ik zou ook wel extensions willen, maar veel te duur en volgens mij ben je dan heel lang bezig met het onderhouden.

Misschien kun je ergens het goedkoop halen (echt haar) en het door een kappersschool erin laten zetten :D
Betaal je vaak ook minder, maar ja of het dan ook goed gebeurt??
 
Daarom ik wil het wel goed hebbe. Tuurlijk ga je het op den duur een beetje zien. Maar als het echt goed gebeurt zie je het niet super.

En de kwaliteit van het haar is zoals je zegt heel belangrijk. het moet er niet meteen zo nep uitzien. IK hoef nite die extensions waar ze ook dreads en vlechtjes mee maken.
 
ik zou ze ook graag willen maar het is inderdaad erg duur en je moet het steeds opnieuw doen!

Groeien is niet altijd een optie hoor..ik kan ze late groeien zolang ik wil maar langer dan ik ze nu heb gaan ze gewoon NIET..snap er nix van:/
 
Dan zou het kunnen zijn dat de kapper er iedere keer teveel van af haalt.
Je haren groeien altijd nar mijn weten.

Ik had dat eerst ook vaak dat als je naar de kapper gaat om dooie puntjes eraf te laten knippen adt ze er meteen drie centimeter eraf knippen bv.
Maar als je nou vraagt of ze er een halve centimeter vanaf knippen dan groeien ze sneller.
ik weet niet waar je woont maar ik zet zelf thuis extensions is ook van echt haar en zeer goede kwaliteit
ik vraag 2,00 per plukje is 30 of 45 cm
de uiteindelijke prijs hangt dus af hoeveel plukjes jij wil
 
En hoeveel plukjes zet je meestal voor iemand die zn haren langer wilt?

Ben wel geinteresseerd, moet alleen wel eerst sparen haha :)
Hey Yvonne, wij vragen 1,75 p.s.

Alle info vind je op:

www.hairextensions.web-log.nl
 
Is het echt overal dat het maar 4/5 maanden blijft zitten?
Sommigen beweren dat het ook langer dan een jaar blijft zitten, of hoe lang je maar wil.
Maar denk ook dat het er aan ligt welk soort haar en hoe je het erin laat zetten?

Die site ziet er wel goed uit :yes:
 
Je kunt ook vlechtjes laten zetten met nephaar!
 
Het blijkt dat de zus van mijn bazin dit ook doet. Zij gaat altijd naar de beurs, neemt je plukje haar mee en zoekt het haar uit dat er bij past. Het is echt haar, van hoge kwaliteit. En voor je hele haar kost het ong 150 euro. Ik wacht even af of zij er inderdaad tijd voor heeft. En zoek ondertussen nog verder naar de tips van jullie :)
Je kunt ook vlechtjes laten zetten met nephaar!


Nephaar is heel snel niet meer mooi
(het kan maar ongeveer een maand blijven zitten),
en met echte hairextensions (bijv So Cap) kun je wel 5 maanden doen. (indien je het goed verzogd)
 
bij de kinky kapper in delft 3 voor 17 euro, maar ik weet niet hoe groot ze zijn ?
 
k heb me 8 weken terug ook een haarverlening late zette :D
heb er 130 in....
k heb ze op de beurs gehaald (heb er wel 150 meegenome voor t gevaal dat...) k moest 147 euro betale valt toch mee of niet.....
op www.totalhairacademy.nl kun je ze bestelle voor 88 cent komt wel 19% btw bij maar je hebt ze binnen 1,5 week binne :yes:
ja en dan nog iemand vinden die ze erin zet!
 
ik heb die dingen ook gehad,was echt te gek mooi.
ik heb ze wel met echt haar gehad.tja zat wel een prijskaartje aan.wat me opvalt is dat je zegt dat je deze kunt hergebruiken.nou dat was bij mij niet het geval.
waarschijnlijk laat jij ze dan knopen ofzo.bij mij was het met hars.ik moest het ieder half jaar laten verversen.
ik heb er 2 jaar mee gelopen,lengte tot op mijn kont.
daarna heb ik ze eruit laten halen en alleen voor opvulling van mijn eigen haar laten doen.
wat ook het geval bij mij was is dat mijn haar er sneller van ging groeien.dus 2 pluspunten in 1.binnekort ga ik het weer laten doen,want het is als je het hebt verslavend.
je moet er iets voor over hebben maar het is zeer zeker de moeite waard.
succes ermee.:bounce:
 
Ik ben van de week bij de kapper geweest. Ze zijn voor mij besteld. 30 stuks van 30 cm. Kosten E 265,-

Deze zijn van great lengths en echt haar. Ze worden erin gebrand.
laatste aanpassing
das duur, maar dat is het altijd bij de kapper.
Ik had ze er voor 60 euro ingezet! (socap)
Ik had het er met mijn kapster over en die zei juist dat ik het niet moest doen.
Want het blijkt ontzettend lastig te zijn met douchen, borstelen enzo.
heggenschaar en klaar
 
tjah vind het wel mooi soms maar wel erg duur voor een beetje verlening van je haren.. hairextensions omdat je een dikke bos haar wil hebben omdat je normaal weinig hebt zou ik dan eerder mn geld aan uit kunnen geven..
Ik had het er met mijn kapster over en die zei juist dat ik het niet moest doen.
Want het blijkt ontzettend lastig te zijn met douchen, borstelen enzo.


is inderdaad zo dat je het goed moet verzorgen.
Maar alles kan, elke dag wassen enz enz enz.
Alleen het borstellen duurt wat langer en je moet het droog maken.
Maar he ! dan heb je ook wat he!
weet nu al dat al die verzorging aan het aar nits voor mij is
 
Ik moet nu me haar ook iedere dag uitspoelen en droogfohnen, stijlen met de stijltang, Heel werk dus het werk aan extansions maakt me niks uit.
 
wat een geld he :| :S


ben blij dat ik lang haar heb ... en dat nooit afknip
( wordt er nooit beter van met die krullen :no: )
ik heb er met wassen en borstelen geen moeite mee gehad hoor je krijgt ook een aparte borstel erbij enzo
eerste keer had ik er 70 en bij kapper laten doen toen was ik 280 euri kwijt maar dat was het me zeer zeker wel waard!!!!!
2e keer bij ons in de kapsalon laten doen toen kreeg ik 40 % korting had er 100 en was 222 euro kwijt
binnenkort ga ik ze bij mezelf thuis weer inzetten
als je ze niet inhebt mis je ze gewoon :S
als je tress hebt vallen ze wat meer uit als normaal,
maar bij de meeste kan ze ook weer terug erin late zetten.
moet je ze wel bewaren! hihi
heeeeeeeeey!

je haar gewoon opsteken! voor je t weet is het lang!
had ik ook toen ik mijn haar heel kort had geknipt

SPIJT!!

hehe succes ermee
 
Ziet er zeker mooi uit!

Alleen lijkt mij te veel werk enzo.. :/ Laat het gewoon lekker lang groeien!
 
Ik moet mn haar aanlaten groeien voor school.. ik was dus ook naar de kapper gegaan en had gevraagd hoeveel het kosten.. 490 euro :S :O
ik wacht dus wel tot het allemaal weer 1 lengte is:)